
[ad_1]
Intr-o perioada dominata de instabilitate, lipsa motivatiei (64%), oboseala (50%) si starile emotionale fluctuante (46%) sunt principalele provocari cu care se confrunta tinerii, dupa cum arata studiul national Insights PulseZ, aflat la a treia editie in 2022.
Specialistii programelor nationale “Vreau sa Fiu Antreprenor” (VSFA) si “Insights” – parte a organizatiei Romanian Business Leaders (RBL), in colaborare cu agentia pentru studii de piata IZI data – au colectat si analizat raspunsurile a peste 1.200 de tineri din Romania pentru a elabora studiul Insights PulseZ. Scopul este de a surprinde starile si comportamentele in mediul online sau de consum ale tinerilor, precum si nevoile, motivatiile personale si preferintele lor. Din Generatia Z se considera ca fac parte toti tinerii nascuti intre 1995 si 2010.
Detalii pe Bucuresti Business.
Articolul Efectul social media asupra Generatiei Z: 1 din 5 tineri isi doreste sa devina celebru a aparut prima data pe Prahova Business – Despre afaceri. Zi de zi – Primul cotidian online de afaceri din Prahova.
[ad_2]
Source link